Zakup i montaż ogrodzenia bez wychodzenia z domu. Bezpieczne rozwiązania Euro Płot na czas pandemii koronawirusa

7 kwietnia, 2020

Drodzy Klienci! Dziś wszyscy mierzymy się z epidemią koronawirusa i jednoczymy siły, by go pokonać. W trosce o bezpieczeństwo własne i innych wielu z nas pozostaje w domach. Jednak pomimo tej trudnej sytuacji, Euro Płot nadal pozostaje do dyspozycji Klientów – przede wszystkim z myślą o tych, którzy chcą wykorzystać ten okres m.in. na wykonanie prac na swojej posesji. Dlatego wdrożyliśmy bezpieczne rozwiązania, które pozwolą na zakup i montaż ogrodzenia bez narażania się na działanie wirusa.

Czy zakup ogrodzenia i jego montaż w czasie pandemii to dobre rozwiązanie?

Sytuacja zmienia się dynamicznie, a w kraju obowiązują coraz większe obostrzenia. Teraz, co oczywiste, bezpieczeństwo jest najważniejsze. Jednak ochrona przed wirusami nie oznacza, że trzeba rezygnować z rozpoczętych już inwestycji – szczególnie takich, które mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa posesji.

Ogrodzenie to podstawowa bariera zabezpieczająca przed potencjalną wizytą niepożądanych gości. Dlatego warto zadbać o jego postawienie – zwłaszcza na posesjach, które na czas pandemii pozostają niestrzeżone. Dobry przykład? Tereny budów, które zatrzymały się z powodu zagrożenia koronawirusem czy też zakładów pracy, gdzie wstrzymano działania do czasu poprawienia się sytuacji. To miejsca, które są celami dla potencjalnych złodziei.

O nowym płocie mogą teraz myśleć również właściciele domów prywatnych. Samodzielny montaż ogrodzenia może być sposobem na zajęcie sobie czasu – oczywiście z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.

Doskonale rozumiemy takie potrzeby, właśnie dlatego Euro Płot działa nadal. Jednak sami pracujemy zgodnie z rygorystycznymi zasadami bezpieczeństwa – tak, aby zminimalizować jakiekolwiek ryzyko zarówno dla Klientów, jak i dla nas samych.

Bezpieczne rozwiązania Euro Płot – zobacz, jak działamy w czasie koronawirusa

Na początek najważniejsze: jako Klient możesz nadal korzystać z naszych usług. Pracują nasze ekipy montażowe i zespół doradców. Zmieniliśmy jednak zasady działania w obszarach takich jak:

  • sposób obsługi Klienta – zarówno w salonie, jak i online (szczególnie zachęcamy do korzystania z tej drugiej formy kontaktu),
  • montaż ogrodzenia,
  • sposób dostarczania gotowego ogrodzenia do Klienta.

Podczas obsługi stosujemy się do wytycznych WHO oraz Ministerstwa Zdrowia zawartych w specustawie w związku z pandemią. Troszczymy się jednocześnie o sprawną realizację każdego zlecenia.

Jak to wygląda w praktyce?

1. Bezpieczna obsługa w salonie

Zasady obsługi Klientów w salonie Euro Płot prezentują się następująco:

  • w salonie przebywa zawsze tylko jeden Klient. Jeśli pojawi się kolejny, czeka w
    pomieszczeniu – zapewniamy dostęp do ciepłej kawy oraz napojów;
  • przy obsłudze zachowujemy bezpieczną odległość – jest to min. 1-1,5 metra – przystosowaliśmy do tego nasze biuro;
  • pracownicy pracują w maseczkach podczas obsługi;
  • każdy Klient przy wejściu do salonu dezynfekuje ręce zapewnionym przez nas środkiem;
  • po wizycie każdego Klienta dezynfekujemy biurko oraz inne powierzchnie, z którymi mógł on mieć styczność;
  •  odwiedzającym nasz salon Klientom zapewniamy rękawiczki jednorazowe oraz maseczki jednorazowe (w miarę możliwości).

Dzięki temu konsultacja i zakup ogrodzenia odbywają się w warunkach bezpieczeństwa sanitarnego.

2. Obsługa online

Zostajesz w domu, ale chcesz skorzystać z naszych rozwiązań? Nie ma problemu! Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji online. Jak?

  • Możemy się z Tobą połączyć przez Skype lub video-konferencję – jeśli nie wiesz, jak to zrobić, pomożemy!
  • Podczas obsługi online zaprezentujemy Ci materiały video, pokazujące poszczególne produkty. Tak, abyś mógł zobaczyć dostępne rozwiązania. Możesz nam również zadać wszystkie pytania i ustalić warunki współpracy.
  • Konsultacja online może być również momentem wykonania wstępnej wyceny. Przygotuj tylko wymiary swojej działki – tak, abyśmy mogli przekalkulować liczbę paneli i/lub innych elementów, które będą potrzebne.
  • Podczas kontaktu możesz się umówić na bezpieczny pomiar, który wykonamy na Twojej posesji.

3. Bezpieczny pomiar

Pomiar jest niezbędnym elementem procesu zakupu ogrodzenia. Przeprowadzamy go w bezpiecznych warunkach. Jak?

  • Zadecyduj, czy chcesz być obecny podczas pomiarów, czy powierzyć ich wykonanie naszemu zespołowi bez kontaktu. Pamiętaj – specjaliści Euro Płot stosują środki ochronne w postaci maseczek oraz rękawiczek. Zachowujemy bezpieczny dystans 2 m.
  • Jeśli chcesz, abyśmy wykonali pomiar bez Twojej obecności, możemy się z Tobą w jego trakcie (lub po zakończeniu) połączyć zdalnie (Skype/video konferencja) i ustalić szczegóły.
  • Podczas pomiarów wykonujemy zdjęcia i nagrania video. Wyślemy je do Ciebie wraz z ostateczną wyceną.
  • Jeśli będą potrzebne dodatkowe ustalenia, możemy ich dokonać podczas Twojej wizyty w salonie (z zachowanie wszystkich zasad bezpieczeństwa sanitarnego) albo online.

4. Bezpieczny montaż ogrodzenia

Jeśli zdecydujesz się na powierzenie nam montażu płotu, również możesz być spokojny o bezpieczeństwo.

  • Nasz ekipy są wyposażone w maseczki, rękawiczki. Ponadto pracownicy zachowują
    bezpieczną odległość.
  • Nie musisz osobiście nadzorować prac. Połączymy się z Tobą na Skype/telefonicznie lub przez video konferencję. Wykonamy też dokumentację zdjęciową.
  • Po zakończeniu prac możemy się umówić na video konferencję, w trakcie której pokażemy Ci, jakie są efekty naszych działań.
  • Od momentu ukończenia prac masz do 48 h na to, aby osobiście obejrzeć rezultaty naszych działań i zgłosić ewentualne uwagi lub zastrzeżenia pomontażowe.

5. Bezpieczny odbiór osobisty

Decydujesz się na zakup ogrodzenia bez usługi montażu? Również możesz być spokojny – zastosowaliśmy specjalne środki bezpieczeństwa przy przekazywaniu oraz załadunku produktów.

Jeśli zdecydujesz się odbiór osobisty, zapraszamy do siedziby Euro Płot.

  • Najpierw opłać zamówienie – możesz to zrobić w formie przelewu. Skontaktuj się z nami telefonicznie, aby upewnić się, że wcześniej ustalona kwota dotarła na nasze konto.
  • Poinformujemy Cię, że Twoje produkty są gotowe do odbioru. Będą na Ciebie czekały w wygrodzonej strefie załadunkowej – tam znajdzie się wyłącznie Twoje zamówienie.
  • Jeśli przyjeżdżasz busem-blaszakiem albo autem z przyczepką, zabierz ze sobą druga osobę do pomocy przy załadunku.
  • Jeśli masz busa-skrzyniowca, nasz pracownik załaduje Twoje produkty na auto i odjedzie. Ty wówczas możesz wyjść z kabiny i zabezpieczyć towar pasami transportowymi.

Jeśli masz pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z doradcą Euro Płot telefonicznie lub mailowo. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Pozdrawiamy
Zespół EURO PŁOT

Sprawdź najpopularniejsze wpisy na blogu:

Koszt ogrodzenia panelowego – od czego zależy?
Koszt ogrodzenia panelowego – od czego zależy?
Brama przesuwna czy dwuskrzydłowa – która opcja jest lepsza
Gabiony w ogrodzie – inspiracje aranżacyjne
Bramy wjazdowe – jak dopasować je do ogrodzenia posesji i do działki
Jak dobrać odpowiedni kolor ogrodzenia palisadowego
Jaką bramę wjazdową wybrać – 5 błędów, których lepiej nie popełniać
Gotowe ogrodzenia domu – jak szybko ogrodzić posesję
Jak dobrać odpowiedni kolor ogrodzenia palisadowego
Gotowe ogrodzenia domu – jak szybko ogrodzić posesję
Ogrodzenia tanie i ładne – 5 pomysłów na ogrodzenie domu
Ile kosztuje ogrodzenie frontowe i na co zwrócić uwagę przy wyborze?
Panele ogrodzeniowe – solidne ogrodzenie na lata
Ciekawe ogrodzenia posesji – dlaczego warto wybrać gabiony
Projekt ogrodzenia – jaką bramę wjazdową wybrać do ogrodzenia panelowego
Jak działa i ile kosztuje brama przesuwna z montażem
Jak zrobić ogrodzenie panelowe
Jak zrobić ogrodzenie panelowe
Czym najtaniej ogrodzić działkę? Trzy sposoby na solidne i tanie ogrodzenie terenu
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Może Cię również zainteresować

© 2023 EURO PŁOT. Wszystkie prawa zastrzeżone.
phone-handsetbubblemagnifierchevron-rightarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram